Navigace

Obsah

Životní situace

Životní situace jsou strukturované popisy řešení úkonů ve vztahu k orgánům veřejné moci. Jednotlivé popisy mají přesně danou strukturu, kterou při zveřejnění zadává a za správnost návodu odpovídá vždy uvedený zveřejňující subjekt.

Popisy jsou centrálně spravovány redakcí, která ve spolupráci se zveřejňujícím subjektem provádí zveřejnění životní situace a její následné aktualizace.

Každý záznam životní situace obsahuje odkaz na stránku zveřejňujícího subjektu, případně další informace (odkaz na zákony, články, rejstříky, elektronické formuláře).

Systém umožňuje zobrazit všechny životní situace, které byly konkrétním subjektem zveřejněny.

« Zpět na Strom životních situací

Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy

4. Základní informace k životní situaci

Portál veřejné správy zajišťuje (podle ustanovení § 6f odst. 4 zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů) přístup k informacím fyzických osob a právnických osob, a to zejména k formulářům v elektronické podobě těchto osob.

Přístup ke zveřejněným informacím je umožněn všem uživatelům Portálu veřejné správy.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O zveřejnění informací může požádat fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba, resp. její statutární zástupce (dále též "objednatel služby zveřejnění informací").

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Služba zveřejnění informací může být poskytnuta pouze na základě písemné smlouvy uzavřené mezi Ministerstvem vnitra a objednatelem služby zveřejnění informací, přičemž nedílnou součásti smlouvy jsou podmínky poskytování služby zveřejnění informací.

Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.

Právní vztah vniklý uzavřením smlouvy se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to bez ohledu na to, zda objednatelem služby zveřejnění informací je fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.

Ministerstvo vnitra zajistí přístup k těmto informacím tak, že zveřejní podklady poskytnuté objednatelem v rámci Portálu veřejné správy způsobem umožňujícím dálkový přístup:

  • Seznam zveřejněných informací bude dostupný z Karty subjektu, v řádku Publikované dokumenty. Webová stránka Karta subjektu je dostupná z detailu konkrétního subjektu v prostředí Seznamu držitelů datových schránek. Příslušný subjekt je možno vyhledat přímým zadáním názvu, dle IČ nebo ID datové schránky, případně ručním prohledáním seznamu subjektů dle kategorií.

  • Seznam zveřejněných informací bude dále dostupný ze vstupní stránky Portálu veřejné správy, sekce Zveřejňované informace, po kliknutí na text "Nepovinně". Zveřejňované informace jsou v kompletním seznamu řazeny chronologicky sestupně.
V každém ze seznamů popsaných ve výše uvedených odrážkách má návštěvník Portálu veřejné správy možnost zvolit zobrazení detailu zveřejněné informace. Následně se zobrazí webová stránka, obsahující všechny údaje, které objednatel služby zveřejnění informací dodal Ministerstvu vnitra v podkladech. Každá zveřejněná informace bude mít vlastní unikátní URL adresu.
Objednatel služby zveřejnění informací bere na vědomí, že služba zveřejnění informací nebude poskytována v době technické odstávky Portálu veřejné správy nebo v době výpadku Portálu veřejné správy z jiných důvodů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Objednatel služby zveřejnění informací podklady poskytne v elektronické podobě ve formátu, který je Ministerstvem vnitra stanoven.

Podklady zašle do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".

8. Na které instituci životní situaci řešit

Ministerstvo vnitra

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Doklady nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Cena za poskytované služby:

  • 5 000 Kč bez DPH za prvních 30 kalendářních dnů poskytování služby zveřejnění informací;
  • 500 Kč bez DPH za každé další období v délce 30 kalendářních dnů, následujících po prvních 30kalendářních dnech poskytování služby.
Období poskytování služby zveřejnění informací se stanovuje v násobcích jednotky o délce 30 kalendářních dnů.
Objednatel služby zveřejnění informací v podkladech pro zveřejnění vyznačí počet jednotek o délce 30 kalendářních dnů, přičemž nejvýše přípustné období poskytování služby zveřejnění informací je stanoveno na dobu 12-ti jednotek o délce 30 kalendářních dnů.
Cena za poskytování služby zveřejnění informací je splatná jednorázově za celou dobu poskytování služby zveřejnění informací, a to po podpisu smlouvy, avšak před zahájením poskytování služby zveřejnění informací.
Objednatel služby zveřejnění informací je povinen uhradit cenu za poskytování služby zveřejnění informací v plné výši včetně DPH na základě výzvy k úhradě, kterou obdrží od Ministerstva vnitra. Úhradou ceny se rozumí připsání příslušné částky na účet Ministerstva vnitra.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

K zahájení poskytování služby zveřejnění informací dojde v den požadovaný objednatelem služby zveřejnění informací, ne však dříve, než 10. kalendářní den ode dne nabytí účinnosti smlouvy a nikoli dříve, než 10. kalendářní den ode dne úhrady ceny za poskytování služby zveřejnění informací dle smlouvy.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Objednatel služby zveřejnění informací zašle podklady do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".

28. Popis byl naposledy aktualizován

05.11.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

Mobilní aplikace

appSledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

Google playapp

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Hlášení závad

hlášení závad

Datum a čas

Dnes je středa, 14. 4. 2021, 10:58:15

mojeiD na našich stránkách!

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany obce Holasice. Více informací naleznete zde.

Aktuální počasí

Počasí dnes:

14. 4. 2021

oblacnosesnez

Bude polojasno až oblačno, občas sněhové přeháňky, na východě až zataženo s občasným sněžením, pod 400m srážky smíšené. Denní teploty 2 až 6°C, v Čechách místy 8°C. Noční teploty 2 až -2°C.

Přehrát/Zastavit Další

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Nechť si duben sebelepší bývá, ovčákovi hůl přec jen se zasněžívá.

Pranostika na akt. den

Na svatého Rudolfa se má nahlížet do úlů, a jestli včely nemají dost potravy, má se jim na schod měsíce doplnit.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Žívé obce

Ziveobce.cz